Mi az alsó korhatár gyermekfelügyelethez?

Nem a életkorhoz kötött az alsó „korhatár”. (De gyönyörű mondat…) Az a feltétele, hogy ránk bízzák a kicsit, hogy biztosan tudjon állni-járni. Ez a biztonságuk miatt fontos. Azért nem kort adunk meg, mert láttunk már 11 hónapos babát sétálni, és másfél évest, aki csak négykézláb volt hajlandó közlekedni.

Ha előre megveszek több órát, akkor is be kell előre jelentkezni, vagy egyáltalán létezik olyan, hogy csak úgy „beesünk”?

Ez az egyik ok amiért vagyunk, hogy legyen egy hely, ahova bármikor lehet minden teketória nélkül hozni-vinni a gyereket. Nem kell bejelentkezni, várólistát kivárni, beiratkozni stb., és nem néz senki ferde szemmel a szülőre délután négykor, hogy miért csak most jön. Tehát szinte bármikor „be lehet esni” nyitvatartási időben. Na igen, mi is az a „szinte” a mondatban? A rendes nyitva tartási időn kívüli ügyelet igényt előre kell jelezni. Ezen kívül hétvégén javasolt érdeklődni, mert bele lehet szaladni egy „SZÜLINAPI BULI MIATT ZÁRVA”, vagy „NAGYTAKARÍTÁS MIATT ZÁRVA” táblába, ami két mozijeggyel a zsebben nagyon kellemetlen tud lenni. Fontos: bejelentkezés nélkül csak a már rendszeresen hozzánk járó, és a beszoktatást nem igénylő gyermekek felügyeletét vállaljuk. A beszoktatás igényét minden esetben munkatársaink mérik fel a szülővel egyeztetve.

Hogy történik a fizetés? Lehet kártyával fizetni? Ha előre nem tudom, hogy meddig tart egy programom, pl. 3 v. 4 óra múlva mennék érte – ez is megoldható?

A fizetés egyelőre készpénzzel, illetve Erzsébet Utalvánnyal lehetséges. Nem várjuk el, hogy pontosan megmondja, mikor tud érkezni (nyitva tartási időn belül). Az előző válaszból már sejthetően, ez sem probléma nálunk. A bérletek, napijegyek esetén a bérlet váltásakor történik a fizetés, ezek érvényessége alatt tetszőlegesen lehet jönni-menni. A percdíjas elszámolás esetén távozáskor fizetnek, tehát ekkor sem kell előre pontosan tudni a távozás (elvitel) időpontját. Javasolt viszont jól megfontolni, mert arra nincs mód, hogy utólag napijegyet vegyenek, mondván „kicsit kicsúszunk, és így már jobban megéri.” Amit viszont elvárunk, és ezt ellenőrizzük is, (ha valaki zaklatásnak veszi, az nem lesz elégedett ügyfelünk) hogy legyen egy MŰKÖDŐ, BEKAPCSOLT, HÁLÓZATON LÉVŐ, ÜZEMKÉPES STB. telefonos elérhetőség gond esetére.

Nem járt eddig közösségbe, mi a szokás?

Nagy valószínűséggel javasolni fogják munkatársaink, hogy először szülővel együtt pár alkalommal rövidebb ideig együtt legyenek nálunk. Később lehet megpróbálkozni az “otthagyással”, szintén csak rövid ideig az elején.  Néhány alkalom közösen, majd egyre hosszabb időkre nálunk hagyja a kicsit, eleinte úgy, hogy néhány perces távolságban „várakozik”, hogy ha még nehezen kezelhető az „Anyahiány”, tudjuk hívni. (Nem jellemző.)

Ételt/italt is kapnak a gyerekek? Ha hosszabb időre adom be, hogy eszik a gyerek? Tízórai, ebéd, uzsonna? Ha van étel, azért külön kell fizetni?

Alapértelmezésben nem kapnak ételt. Természetesen inni kapnak, bármikor, bármennyi időre vannak is nálunk. Lehet hozni névvel ellátott dobozban, kulacsban stb. ételt-italt, amit ha kéri a gyerek, illetve megbeszélés szerint adunk. Ezen kívül rendelhető is reggeli-ebéd-uzsi akár külön is. Külső gyermekétkeztető cég szállítja, ezt az ő számlájuk alapján kell külön fizetni, és előző nap reggel kilenc óráig kell jelezni az igényt.

Be kell jelentkezni előre, ha mondjuk holnapután mennénk 1 órára?

Nem kell, de meg fogjuk köszönni, ha megteszi, mert segítség nekünk. A szünidőkben a nagyobb foglaltság miatt, illetve hétvégén rendezvények miatt javasolt érdeklődni, illetve bejelentkezni. Fontos: bejelentkezés nélkül csak a már rendszeresen hozzánk járó, és a beszoktatást nem igénylő gyermekek felügyeletét vállaljuk. A beszoktatás igényét minden esetben munkatársaink mérik fel a szülővel egyeztetve.

A foglalkozásokra  be kell jelentkezni? Ezeknek külön ára van?

Nem kell bejelentkezni, de megköszönjük. Néhány foglakozásunkat külső szakember tartja, illetve a foglalkozásaink, komoly szakmai felkészülést igényelnek, ezért ezeknek külön díjuk van.